دانلود پروژه ها و مقالات مهندسی کامپیوتر وIT
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 24 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش کارآموزی آموزش فتوشاپ

گزارش-کارآموزی-آموزش-فتوشاپ

گزارش کارآموزی آموزش فتوشاپ

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 105
حجم فایل: 2156

بخشی از متن:
فتوشاپ یکی از نرم افزارهای گرافیکی است که اساس کار آن بر پایه ی Bitmap می باشد. نرم افزار فتوشاپ متعلق به شرکت Adobe بوده و برای ویرایش تصاویر ، طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیر چاپی و ... مورد استفاده ی کاربران قرار می گیرد. 
ضمن اینکه این نرم افزار با چاپگرها و دستگاههای خروجی فیلم و زینک بصورت استاندارد هماهنگی دارد. برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند.

فهرست مطالب:
مقدمه
فتوشاپ چیست؟     
نصب برنامه
شروع كار  
آشنایی با برخی از منوها     
FILE 
New  
Open     
Browse     
Open Recent     
Close     
Save     
Save as     
Import     
Export     
File in fo     
Save for web     
فرمان Revert     
Print with priview     
فرمان Jumpto     
منوي Edite     
Step for ward 
Step back ward 
Fade brush tool 
Cut 
Copy 
Copy merged 
Paste info  
Clear 
Check speilng 
Find and replace text 
Fill 
Stroke 
Free transform 
Trans form 
Define brush 
Purge 
Undo 
Clip board 
Histories  
Color settings  
Preset manager 
Preferences  
منوي  Select    
آشنايي و کار با ابزار Tool box     
1) Rectangular marguee   
Single column marguee 
Magnetic lasso 
magic wand  
Crop  
Slice  
Healine  
Brush  
History Brush  
Eraser  
Back ground Eraser tool  
magic Eraser tool  
Gradient tool  
Sharpen tool   
Smudge  
Burn tool  
ابزار ذره بين :Zoom Too
ابزار دست جابجايي تصوير
Crop Tool
Pen Tool
پنجره ها در فتوشاپ
پنجرة: Info
كار با لايه ها  پانل LAYER    55
گروه LOCK    59
LAYER PROPERTIES 
BLENDING OPTIONS 
DUPLICATE LEYER 
DELETE LEYER 
DELETE LAYER  
CREATE ANEWKAYER  
CREATE NEW FILL OR ADJASMENT KAYER  
CREATE ANEW SET  
ADD VECTOR MASK  
ADD A LAYER STYLE  
پنهان كردن لايه  
تركيب كردن لايه ها :Merge        
كار با فايلها و پسوندهاي مورد استفاده   كار با فايل ها  
Bitmap  قالب بندي استاندارد ويندوز به شمار مي آيد  
Graphical Interchange format (gif ) GIF     
Joint photographic Experts Group(jpg ) JPEG       
Portable Document Format(pdf) PDF   
Portable Network Graphic (png) PNG   
tif - TIFF Tagged- Image File Format   
Encapsulated postscript(eps) EPS   
RAW  
كاهش اندازة فايل     
تغيير اندازه يك تصوير  
آموزش چندین ترفند حرفه ای فتوشاپ 
آموزش ساخت لوگو یاهو مسنجر     
ساختن یه کره سه بعدی توپ توی فتوشاپ     
آموزش شبنم بر روی برگ     
آموزش نوشته الماسي     
ساخت منظره شب اقيانوس

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی آموزش فتوشاپ, گزارش کارآموزی آموزش فتوشاپ, کارآموزی آموزش فتوشاپ, دانلود کارآموزی آموزش فتوشاپ, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, مقاله فن آوری اطلاعات, مقاله فناوری اطلاعات, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, گزارش کارآموزی کامپیوتر,


دو شنبه 23 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا


دانلود-ترجمه-مقاله-تشخیص-شیء-در-حال-حرکت-در-زمینه-پویا

مقاله تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1139

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا ؛ مقاله ای برای رشته مهندسی کامپیوتر در آن است که در 17 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده :

 یک روش جدید تشخیص شی در حال حرکت در زیمنه پویا است که در این مقاله ارائه شده است . در ابتدا ، الگوریتم تطبیقی هریس در این مقاله برای استخراج ویژگی نقاط ،‌پیشنهاد شده است و پس از آن الگوریتم  غربالگری برای توصیف ویژگی نقاط استخراج شده استفاده می شود .تابع شباهت نیز برای مطابقت با ویژگی نقاط ،‌استفاده می شود  و الگوریتم RANSAC برای از بین بردن انطباق های شبیه استفاده شده است . با توجه به این همسان سازی ، ما ماتریس تبدیل تکراری را جهات استفاده  برای جبران حرکت درپی زمینه ناشی از حرکت دوربین استفاده می کنیم و پس زمینه پویا را با مدل پس زمینه به روز رسانی می کنیم . در نهایت شی در حال حرکت را می توان با استفاده از روش تفاضل پس زمینه شناسایی نمود . نتایج تجربی نشان می دهد که این روش ، دقت استخراج ویژگی های نقاط و تشخیص حرکت هدف را در پس زمینه پویا با دقت بالایی دارد.

کلمات کلیدی :الگوریتم غربال کردن هریس ,تصحیح حرکت مدلسازی سابقه و هدف ,تشخیص حرکت شی.

۱-مقدمه :

تشخیص شی در حال حرکت جهن استخراج ویژگی نقاط در بیناییی کامپیوتر بسیار مهم است . در حال حاظر روش های اصلی جهت تشخیص شی در حال حرکت در پس زینه پویا براساس جریان نوری و جبران حرکتی می باشد . علاوه بر این ، روش هایی مانند تقسیم بندی حرکتی و منطق جنبشی یکپارچه پیشنهاد شده و نوع دیگری از روش بر اساس اختلاف بین ویژگی های نقاط از جشم در حال حرکت و پس زمینه آن است که معمولا این دسته ندی ، دو نوع از  نقاط را با الگوریتم مربوط به الگو به رسمیت می شناسد و عیب روش جریان نوری نیاز به محاسبات بزرگ نیاز دارد که الزامات سخت افزاری را می خواهد . جبران حرکت به طور گسترده ای استفاده می شود و همچنین روش های مختلف برای به دست آوردن پارامتر های حرکت مانند الگوریتم های طرح ریزی و الگوریتم ویژگی و الگوریتم بلوک کلاسیک وجود دارد . در این مقاله ما به وطر عمده در ویژگی الگوریتم تمرکز نموده ایم . مساحت و لبه و ویژگی نقطه یا گوشه فضای مورد نظر نیز استفاده می شود . استخراج گوشه از روش الگوریتم موراوک انجام می شود که توسط موراوک پیشنهاد شده است . این ساده بوده و ناشی از تعبیر ناپذیری چرخشی و حساسیت به سر و صدا را ندازد که منجر به استفاده به ندرت از آن می شود .یکی از گونه ها به طور گسترده مورد استفاده در الگوریتم تشخیص هریس است . اگه چه زمان  بیشتر در آن صرف محاسبات الگوریتم موراوک می شود ، آن مشکلات سابق را حل می کنند. در حالی که الگوریتم  هریس خود ، محدودیت هایی شامل آستانه ثابت و مقیاسی بدون تغییر ناپذیری را دارد . برای مشکل آستانه ثابت ،‌ پیشنهاد برای تنظیم آستانه به مقدار ۰۱/۰ زمان بوده که برابر حداکثر گوشه پاسخ می باشد و این مقدار P را بهبود می بخشد . روش آستانه براساس دو متغیر ارائه شده است . روش های بالا تنها با استفاده کامل از حداکثر محل تابع و پیشنهادی به مجموعه آستانه با مقدار K برای میانگین حداکثر تابع پاسخ محلی اقدام نموده ایم که در اینجا K مقدار ثابت است . مقایسه با الگوریتم هریس سنتی نسان می دد که این روش دقت تشخیص  بالایی دارد . توزین دقت تشخیص و زمان واقعی با تشخیص گوشه ها الگوریتم آستانه هریس و با استفاده از الگوریتم غربال کردن این گوشه توصیف می شود . هنگامی که با استفاده از تفریق پس زمینه برای استخراج جسم در حال حرکت اقدام می شود ،‌گام کلیدی به روز رسانی پس زمینه است . روش ما در این مقاله مورد استفاده قرار گرفته و بازده استخراج را بهبود بخشیده است .

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: الگوریتم غربال کردن هریس, تصحیح حرکت مدلسازی سابقه و هدف, تشخیص حرکت شی, تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا, مقاله رشته کامپیوتر, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, دانلود مقاله نرم افزار, دانلود مقاله کامپیوتر, مقاله تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا, مقاله تشخیص شیء در حال حرکت, تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا, تحقیق تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا, دانلود تحقیق تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا,


دو شنبه 22 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم


چگونه-هر-کسی-را-عاشق-خود-کنیم

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 156
حجم فایل: 1973

 

بخشی از متن:

توجه: این نسخه، ترجمه ویرایش V10.2 است که در ماه آوریل سال 2016 منتشر شده است. این نسخه با نسخه های قبلی تفاوت شایانی دارد و به کتاب زبان اصلی نسخه جدید، بالغ بر 40 صفحه مطالب جدید افزوده شده است.

 

کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود کنید. این کتاب در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای 82 میلیون نسخه فروش داشته است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد.

بی شک این کتاب ، قدرتمند ترین کتاب دنیا در زمینه عاشق کردن دیگران است. می توانم اطمینان بدهم که تا به امروز هیچ کتابی در دنیا با محتوایی حتی نزدیک به این کتاب نوشته نشده است . این کتاب صد درصد تضمین نمی دهد که شخص مورد نظر عاشق شما شود، اما بدون شک، 99 درصد، دقت کنید، 99 درصد شانس شما را افزایش می دهد.

این کتاب در مورد حقه های اساسی و توصیه های بدیهی نیست که قابل حدس زدن باشد . مثلا: "با او مهربان باشید" ، " برای وی هدیه بگیرید" و "همیشه کنارش باشید" . منابع اساسی و اصلی این کتاب ، علوم روانشناسی و روانشناختی است که در عین تخصصی بودن به زبان کاملا ساده و روان بیان شده است تا همه مردم بتوانند به آسانی متوجه شوند. نویسنده این کتاب هم دکتر فاروق رضوان است. دکتررضوان دارای مدرک روانشناسی (بورد تخصصی NLP آمریکا ) ، مدرک تخصصی هیپنوتیزم (بورد تخصصی هیپنوتیزم آمریکا) و فوق تخصص روانشناسی و رفتار درمانی روانشناسی از آمریکا است. وی همچنین بالغ بر 1500 مقاله و 10 کتاب روانشناسی در زمینه های مختلف نگارش کرده است . وی چندین و چند بار با شبکه های برتر بین المللی و روزنامه های نامی مصاحبه انجام داده است وهمچنین در گوشه گوشه دنیا سمینارهای بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است. سایت خودشناسی با بیش از نیم ملیون بازدید در ماه و دریافت بالای 1000 ایمیل روزانه ، یکی از موفق ترین سایت های روانشناسی جهان است.( http://www.2knowmyself.com )

 

ترجمه این کتاب فوق العاده در 156 صفحه ( 4 فصل و3 پیوست، بصورت فایل PDF  ) توسط اینجانب انجام گردیده است. قیمت ویرایش قبلی این کتاب فوق العاده در سایت شخصی فاروق رضوان 17.99 دلار است. چیزی حدود 60 هزار تومان ، ما نسخه جدید این کتاب را با تخفیف ویژه و با قیمت 9900 تومان قرار داده ایم تا همه توان دسترسی به آنرا داشته باشند.

 

هدف نویسنده و مترجم این کتاب پر فروش، کمک به مردم دنیا برای ایجاد رابطه پایدار و طولانی مدتی است که به ازدواج منجر شود. اگر شما قصد دیگری از مطالعه این کتاب دارید، به هیچ عنوان این کتاب را برای شما توصیه نمی کنیم.

در ادامه تعدادی از نظرات خوانندگان را خدمت شما ارائه می کنیم:

خواننده کتاب: این کتاب اگر به دست شخص با مقاصد نادرست بیفتد میتواند تبدیل به یک اسلحه ی خطرناک شود.

خواننده کتاب: قبلا فکر می کردم اگر عاشق کسی شویم در صورتی که آن شخصی عاشقمان نباشد دیگر هیچ کاری از دست مان بر نمی آید؛ اما وقتی این کتاب را خواندم فهمیدم اشتباه کرده ام، چون تکنیک های آن صد در صد جواب می دهد. یکی از این تکنیک ها روی من اجرا شد و من اکنون سال هاست عاشق او هستم.

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم, چگونه دیگران را عاشق خود کنیم, چگونه هر کسی راعاشق خود کنیم, عاشق کردن همسر, روشهای عاشق کردن, عاشق کردن زنان, عاشق کردن پسر, عاشق کردن دختر, چگونه هر شخصی را عاشق کنیم, چگونه دیگران را عاشق کنیم, چگونه هر کسی راعاشق کنیم, عاشق کردن دختر, عاشق کردن پسر, روشهای عاشق کردن مرد, روشهای عاشق کردن زن, روش های عاشق کردن همسر, چگونه همسر خود را عاشق خود کنیم,


دو شنبه 22 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مدل پیشرفته برای پیش بینی کارآمد حجم کار در ابر

 

مدل-پیشرفته-برای-پیش-بینی-کارآمد-حجم-کار-در-ابر

مدل پیشرفته برای پیش بینی کارآمد حجم کار در ابر

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: 
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 5119

 

 

بخشی از متن:

برآورد و پیش بینی حجم کار یکی از حوزه های تحقیقاتی مورد توجه در محاسبات ابری است. دلیل این موضوع مزایای متعدد آن است، که عبارتند از QoS (کیفیت سرویس)، مقیاس پذیری منابع به صورت خودکار، و زمان بندی وظایف/کارها. پیش بینی دقیق حجم کار برنامه های کاربردی در ابر بسیار دشوار است بویژه اگر آنها به شدت با هم متفاوت باشند. برای پرداختن به این موضوع، راه حل های موجود یا از روش های آماری استفاده می کنند، که به طور موثر الگوهای تکراری را شناسایی می کنند اما در پیش بینی بلند مدت خیلی دقیق نیستند و یا از روش های یادگیری استفاده می کنند، که یک مدل پیش بینی پیچیده را توسعه می دهند اما عمدتا قادر به تشخیص الگوهای غیر معمول نیستند. برخی از راه حل ها از ترکیبی از هر دو روش استفاده می کنند. با این حال، هیچ یک از آنها به موضوع جمع آوری اطلاعات به منظور بهبود دقت پیش بینی نمی پردازند. ما یک مدل پیشرفته برای پیش بینی حجم کار در ابر (AME-WPC) پیشنهاد می کنیم، که ترکیبی از روش های آماری و یادگیری است، و موجب بهبود دقت و صحت پیش بینی حجم کار برای برنامه های محاسبات ابری می شود و می تواند به صورت پویا به یک سیستم خاص اِعمال شود. روش های یادگیری از یک مجموعه داده آموزشی توسعه یافته استفاده می کنند، که ما از طریق تجزیه و تحلیل عوامل سیستم تعریف می کنیم که دارای تاثیر قوی در حجم کار نرم افزار است. ما مشکل پیش بینی حجم کار را از طریق طبقه بندی و همچنین رگرسیون حل می کنیم و راه حل خود را با استفاده از روش یادگیری ماشینی جنگل تصادفی در هر دو - داده های آموزشی مبنا و توسعه یافته تست می کنیم. به منظور بررسی مدل پیشنهادی، ما آزمون های تجربی خود را با روش یادگیری ماشینی KNN مقایسه می کنیم (K-نزدیکترین همسایه). نتایج تجربی نشان می دهند که ترکیب روش های آماری و یادگیری به طور قابل توجهی موجب بهبود دقت پیش بینی حجم کار در طول زمان می شود.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مدل پیشرفته برای پیش بینی کارآمد حجم کار در ابر, دانلود پروژه محاسبات ابری, محاسبات ابری, پروژه ابر محاسباتی, دانلود پروژه مهندسی کامپیوتر, برنامه های محاسبات ابری, پروژه درباره محاسبات ابری, مقاله محاسبات ابری, دانلود مقاله محاسبات ابری, پیش بینی کارآمد حجم کار در ابر, مقاله پیش بینی کارآمد حجم کار در ابر, دانلود مقاله پیش بینی کارآمد حجم کار در ابر,


جمعه 6 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظري

گزارش-كارآموزي-در-مركز-تلفن-شهيد-منتظري

گزارش كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظري

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 8035

بخشی از متن:
مقدمه: 
شركت كارا تلفن به دنبال هدف توليد مراكز تلفن در رنجهاي مختلف پس از تكميل ظرفيتهاي خود در رنج مراكز تلفن سانترال، اكنون سيستم تمام ديجيتال خود را كه از 256 پورت تا 16000 پورت قابل گسترش است، به صنعت مخابرات و ارتباطات تقديم مي‌كند. 
هدف از ساخت چنين سيستمي، كارايي بالا در سطح استانداردهاي جهاني در عين پائين بودن قيمت و سادگي نصب و نگهداري و مديريت سيستم در شبكه مخابراتي است. اين سيستم مي‌تواند بصورت RX (Rural exchange)، PABX ، LX ( Local exchange)، LTX ( Local /Transit exchange )، TX ( Transitexchange) مورد استفاده قرار گيرد و در نتيجه قابليت انعطاف كاملي به جهت برخورداري از سيستم كنترل SPC دارد. 
اين مدرك به منظور آشنائي هرچه بيشتر پرسنل مديريت و نگهداري سيستم سوئيچ KTDSS تهيه گرديده است و هدف از آن ارائه اطلاعات كلي دراين زمينه مي‌باشد كه از بخش‌هاي زير تشكيل يافته است: 

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
فصل دوم
بخش اول: كليات سيستم KTDSS    
1-1) كاربردهاي سيستم     
1-2) تكنولوژي ساخت    
1-3) ظرفيت سيستم    
1-4) پيكره بندي سيستم    
1-5) امكانات سيستم    
بخش دوم: ساختار سخت افزار    
2- ساختار سخت افزار    
2-1) واحد كنترل اصلي (Control Unit)    
بخش سوم: كارايي سيستم KTDSS    
فصل سوم
3- كارايي سيستم     
3-1) قابليت تحمل خرابي (Fault Tolerant)     
3-2) قابليت گسترش سيستم     
3-3) ترافيك سيستم     
3-4) امنيت شارژينگ     
3-5) سرويسهاي مربوط به مشتركين سيستم     
بخش چهارم: مشخصات الكتريكي و مخابراتي سيستم KTDSS    
4- مشخصات الكتريكي و مخابراتي سيستم KTDSS     
4-1) مشخصات سيستمي     
4-2) مشخصات الكتريكي

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: گزارش كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظری, كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظری, گزارش كارآموزي مركز تلفن شهيد منتظری, كارآموزي مركز تلفن شهيد منتظری, دانلود كارآموزي مركز تلفن شهيد منتظری, دانلود گزارش کارآموزی مخابرات, گزارش کارآموزی مخابرات, کارآموزی مخابرات, دانلود پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, مقاله فن آوری اطلاعات, مقاله فناوری اطلاعات, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار,


جمعه 20 مرداد 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد

گزارش-كارآموزي-در-کارگاه-کامپیوتر-دانشگاه-آزاد

گزارش كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 10892

بخشی از متن:
این گزارش شامل چهار فصل می باشد. فصل اول سخت افزار کامپیوتر و فصل دوم مراحل نصب ویندوز ویستا و فصل سوم آشنایی با شبکه و مراحل راه اندازی آن و فصل چهارم طريقه نصب نرم افزار هايي که در کارگاه آشنا شده ام می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: آشنایی با سخت افزار کامپیوتر 
1 ) مقدمه ای بر کامپیوتر 
1-1) دستگاه های ورودی وخروجی در کامپیوتر(لیست قطعات کامپیوتر) 
1-2)  برد اصلی 
1-3) ریز پردازنده 
1 -4) میزان حافظه RAM مورد نیاز 
1 -5) کارت های شبکه 
SCREEN SAVER  (6-1     
فصل دوم: آموزش نصب ویندوز ویستا 
فصل سوم: آشنایی با شبکه ومراحل راه اندازی آن
معرفی کارت شبکه و راه اندازی و نگهداری شبکه از لحاظ سخت افزاری 
طریقه شبکه کردن دو رایانه به طور مستقیم 
تنظیمات شبکه در ویندوز 
فصل چهارم: طريقه نصب نرم افزار ها
مراحل نصب نرم افزار NetSupport 
طريقه نصب نرم افزار maple 
طريقه نصب نرم افزار spss 
 طريقه نصب نرم افزار WinRAR  

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: گزارش كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, گزارش كارآموزي کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, كارآموزي کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد, گزارش کارآموزی کامپیوتر دانشگاه آزاد, کارآموزی کامپیوتر دانشگاه آزاد, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, مقاله فن آوری اطلاعات, مقاله فناوری اطلاعات, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار,


دو شنبه 19 خرداد 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش کارآموزی در یک شرکت فناوری اطلاعات

گزارش-کارآموزی-در-یک-شرکت-فناوری-اطلاعات

گزارش کارآموزی در یک شرکت فناوری اطلاعات

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، گزارش کارآموزی در یک شرکت فناوری اطلاعات را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 105
حجم فایل: 6927
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:

دانلود گزارش کارآموزی در یک شرکت فناوری اطلاعات

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد 

قالب: Word 

تعداد صفحات: 105

توضیحات:

با توجه به نیاز کشور در عصر حاضر در زمینه امور مربوط به کامپیوتر و سایر زمینه های دیگر آموزش نیروی متخصص برای پیشرفت و بهبود جامعه یکی از نیازهای ضروری در جامعه بشمار می رود و به همین علت واحد کارآموزی در تمام مقطع تحصیلی لازم است و کلیه دانشجویان موظف به گذراندن ۲ واحد با توجه به مقطع تحصیلی هستند. هدف اصلی و عمده وزارت علوم،تحقیقات،فناوری از گذاشتن واحد کاراموزی برای دانشجویان این است که بتوانند با بازار کارآشنا بشوند و بتوانند با توجه به رشته ای که در آن تحصیل نموده اند نیاز جامعه را بشناسند و مقدمات اولیه برای کار کردن را فرا بگیرند و از آموخته های علمی استفاده بکنند و اشکالات خود را رفع نمایند. اساس توسعه هر کشوری کارآزمودگی و آموزش نیروهای فعال وجوان آن کشور می باشد.تجربه نشان داده است که درجوامع پیشرفته هرچقدر به موضوع آموزش نیروهای انسانی فعال اهمیت داده شودروند توسعه شتاب بیشتری خواهد یافت.وقتی هرم شغلی کشور مورد مطالعه و بررسی قرارمی گیرد خلاء کمبود تکنسین که به عنوان حلقه واصل بین مهندس محاسب و کارگر ماهر است به وضوح به چشم می خورد. اعلام نیاز مراکز فنی و صنعتی کشوربه نیروهایی در رده شغلی کاردان و تکنسین ماهر موید این مدعاست. محل کارآموزی اینجانب در شرکت آواگستر سرو واقع در شهر تهران سعادت آباد، چهارراه سرو، برج سروناز می باشد.

فهرست:

فصل اول

معرفی محل کارآموزی

تاریخچه شرکت آواگستر سرو

چارت سازمانی شرکت آواگستر

فصل دوم

فعالیت های انجام شده ( فعالیت های واگذار شده به دانشجو جهت کارآموزی )

مقدمه

شبکه کامپیوتری چیست ؟

مفهوم گره ” Node” وایستگاههای کاری ” (Work Station)

مدل های شبکه

اجزا ءشبکه

انواع شبکه از لحاظ جغرافیایی

ریخت شناسی شبکه(Network Topology)

پروتکل

پروتکل های شبکه

مدل” Open System Interconnection OSI”

ابزارهای اتصال دهنده ” Connectivity Devices”

تجهیزات DSL

معرفی تکنیک ADSL

مدولاسیون‌های سیستم ADSL

روش CAP

روش DMT

معرفی تکنیک VDSL

سرعت VDSL

تجهیزات VDSL

آینده VDSL

مقایسه تکنیک‌های مختلف DSL

نصب مودم ADSL

نصب تجهیزات

تست اولیه

کابل شبکه

عملکردهای اساسی کارت شبکه

مدل آدرس دهی IP

IP Sub netting

چک لیست مشکلات رایج کاربران

نکاتی در مورد مودم های ADSL

چند نکته جهت رفع خرابی

راهنمای خطاهای عمده

تست کردن POWER

تست کردنDSL Link

تست کردن USB یا Ethernet

چک کردن تنظیمات PPPoE

چک کردن تنظیمات TCP/IP

تست DNS

تنظیمات Browser

تست و تحویل کیفیت خط

نحوه ی Config کردن مودم

تفاوت کیلو بایت و کیلو بیت را در سرعت اینترنت بدانیم

PPPoE

تاریخچه PPPOE ( History of PPP over Ethernet )

مختصری از مزایای استفاده از پروتکل PPPOE

مشخصات کلی سیستم ATM

فرمت هدر سلول ATM

اجزاء هدر سلول ATM

ساختار مدل ATM

لایه‌های تنظیم ATM

فصل سوم

نرم افزارها وکاربردها

Packet Tracer

Using the Help Files

Workspaces and Modes

Setting Preferences

Setting a User Profile

Algorithm Settings

The Physical Workspace Special Notes

The Physical Workspace Cable Manipulation

نحوه اتصال دو کامپیوتر تحت شبکه LAN با استفاده از کابل کراس

افزایش دهنده سرعت اینترنت Telezoo ( Speedy )

Speedy چگونه کار می کند؟

پیوست

منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کارآموزی در شرکت فناوری اطلاعات, گزارش کارآموزی در شرکت آواگستر, دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی, کارآموزی در شرکت فناوری اطلاعات, کارآموزی در شرکت آواگستر, کارآموزی شرکت فناوری اطلاعات, کاراموزی شرکت فناوری اطلاعات, پروژه کارآموزی شرکت فناوری اطلاعات, گزارش کارآموزی شرمت کامپیوتری, دانلود تحقیق دانشگاهی, دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,


دو شنبه 9 خرداد 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با شرکت سیسکو سیستمز

آشنایی-با-شرکت-سیسکو-سیستمز

آشنایی با شرکت سیسکو سیستمز

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق آشنایی با شرکت سیسکو سیستمز را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 766
قیمت: : 3900 تومان

بخشی از متن:
آشنایی با شرکت سیسکو سیستمز ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مهندسی کامپیوتر بوده که در 27 صفحه پاورپوینت تهیه شده است.

 
این تحقیق آموزشی مستمل بر مضامین زیر است :
 
فهرست مطالب
بیوگرافی اجمالی
تاریخچه سیسکو
سیسکو در مسیر پیشرفت
مدیر موفق
شعار سیسکو
لوگوی سیسکو
محصولات سیسکو
آموزش
بررسی سایت سیسکو
و...........................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق آشنایی با شرکت سیسکو سیستمز, آشنایی با شرکت سیسکو سیستمز, دانلود تحقیق شرکت سیسکو, آشنایی با شرکت سیسکو, دانلود تحقیق درباره سیسکو, تحقیق راجع به شرکت سیسکو, تحقیق درباره ی شرکت سیسکو, تحقیق مهندسی کامپیوتر, دانلود تحقیق کامپیوتر, تحقیق درباره شرکت سیسکو سیستمز, تحقیق در مورد شرکت سیسکو سیستمز, تحقیق پیرامون شرکت سیسکو سیستمز, دانلود تحقیق دانشگاهی, دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,


دو شنبه 29 ارديبهشت 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب

گزارش-کارآموزی-شبکه-های-کامپیوتری-و-طراحی-صفحات-وب

گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 130
حجم فایل: 4787
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:

مقدمه 
تمامي دانشجويان رشته هاي فني ملزم به گذراندن چند واحد عملي كارورزي در پايان دوره تحصيلات شان هستند. كه براي رشته تحصيلي ما 3واحد درسي محسوب مي‌شود. جهت گذراندن دوره كارورزي در رشته كارشناسي ناپيوسته كامپيوتر- نرم افزار در شركت نسران (واحد انفورماتيك) به مدت 360 ساعت مشغول به كاروزي بودم كه فعالیت هایی از قبیل کار با شبکه های کامپیوتری ، نرم افزارهای مختلف از جمله SQL Server و ایجاد وب سایت را انجام دادم ودر پايان جهت سنجش آموخته ها يك وب سایت نيز طراحي نمودم. پس از پایان دوره کارورزی جهت ادامه همکاری در این شرکت استخدام شدم.
دراین گزارش، ابتدا به معرفی مرکز کارورزی ، مشخصه ها و فعالیتهای شرکت پرداخته شده است و سپس در رابطه با مسئولیت و کارهایی که در این مجموعه انجام داده ام مطالبی آورده ام. 
اين گزارش كار جهت ارائه به مؤسسه آموزش عالي صدرالمتالهین(صدرا) تدوين گرديده تا گواهي بر پايان دوره كاروزي اينجانب باشد.
فهرست
مقدمه...........    1
بخش 1- معرفی مرکز کار آموزی.........    2
1-1-ساختار سازمانی..................    3
1-2- نوع فعالیت..................    4
1-3- تجهیزات موجود.................    6
بخش 2- شرح فعالیت....................   8
2-1- زمینه های آموزشی.........................   8
2-1-1- فصل اول: SQL Server ............  8
2-1-2- فصل دوم: اصول و مبانی شبکه های کامپیوتری......55
2-1-3- فصل سوم: سخت افزار و نرم افزار شبکه .......64
2-1-4- فصل چهارم: شبکه های بی سیم.................85
2-2- زمینه های پژوهشی ، مطالعات.........93
2-2-1- پیاده سازی سرویسهای دایرکتوری(Active Directory)..........93
2-3- بهینه سازی............112
بخش 3- ضمائم.............120
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری, گزارش کارآموزی طراحی صفحات وب, گزارش کارآموزی کامپیوتر, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر, گزارش کارآموزی مهندسی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی مهندسی, گزارش کارآموزی مهندسی مهندسی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود تحقیق دانشگاهی, دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,


دو شنبه 19 ارديبهشت 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آموزش از طریق تلفن همراه (m-learning)

آموزش-از-طریق-تلفن-همراه-(m-learning)

آموزش از طریق تلفن همراه (m-learning)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق آموزش از طریق تلفن همراه (m-learning) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 65
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

آموزش از طریق تلفن همراه (m-learning) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مهندسی کامپیوتربوده و در 28 صفحه تهیه شده است.

 

در این تحقیق ما به تفصیل به بررسی آموزش از طریق تلفن همراه (m-learning) می پردازیم . این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است :

 

مقدمه

جایگاه آموزش سیار

تعریف آموزش سیار یاآموزش مبتنی بر تلفن همراه ( M-learning)

مزایا

استفاده از تکنولوژیBluetooth

استفاده از تکنولوژیMMS

استفاده از شبکه اینترنت 

روش های ارائه

کاربردها

چالش های آموزش سیار

مقایسه آموزش سیار وآموزش الکترونیک

یادگیری بیشتر در مورد آموزش سیار

نقش یادگیری سیار در آموزش

تکنولوژی های یادگیری سیار

گوشی تلفن همراه هوشمند

رایانه های دستی همراه

دستگاه های پخش همراه

دستگاه كتاب خوان همراه

دستگاه های بازی همراه

رایانه های شخصی صفحه ای

ویژگی های یادگیری سیار

پاسخگو بودن به نیاز های آموزشی به طور فوری

کسب دانش مقدماتی

یادگیری در محیط های مکانی متنوع

فرآیند یادگیری دو جانبه یا تعاملی

امکان یادگیری موقعیتی

تلفیق محتوا های مختلف یادگیری در یکدیگر

تعریف یادگیری سیار

تاریخچه ی یادگیری سیار

تعاریف یادگیری سیار

ویژگی های یادگیری سیار

چرا یادگیری سیار؟

ابزار های مورد استفاده

عناصر یادگیری سیار

نرم افزار های مورد استفاده

نرم افزار های اجرایی

جایگاه تکنولوژیست آموزشی در یادگیری سیار

یادگیری سیار ( mobile learning)

مزایای استفاده از آموزش سیار

 

مصداق های مزایای آموزش سیار 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: آموزش از طریق تلفن همراه m learning, آموزش از طریق تلفن همراه, تحقیق آموزش سیار, آموزش از طریق موبایل, دانلود تحقیق m learning, دانلود تحقیق آموزش سیار, آموزش سیار چیست؟, آموزش از طریق تبلت و موبایل, مقاله آموزش از طریق موبایل, تحقیق درباره آموزش از طریق تلفن همراه, تحقیق در مورد آموزش از طریق تلفن همراه, تحقیق راجع به آموزش از طریق تلفن همراه, دانلود تحقیق دانشگاهی, دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,