دانلود پروژه ها و مقالات مهندسی کامپیوتر وIT
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 22 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی


تأثير-سازنده-اينترنت-بر-اخلاق-كاربران-اینترنتی

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 17

 

بخشی از متن:

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده که در 14 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

 

در اين مقاله به تأثيرات مثبت اينترنت بر اخلاق كاربران پرداخته شده است. ديدگاه اتخاذ شده در اين مقاله مبتني بر قابليت‌هايي است كه به صورت بالقوه در اينترنت وجود دارد و مي‌تواند سبب تسهيل ارتباطات جهاني ميان انسان‌ها، از ميان برداشتن تبعيض‌ها در دستيابي به اطلاعات و در نهايت ايجاد جامعه اطلاعاتي جهاني شود.

 از نظر نويسندگان اين مقاله اينترنت عليرغم چهره فناوري‌محور خود مي‌تواند پديد آورنده فضايي باشد كه در آن اخلاق و روابط اجتماعي افراد تقويت گردد. معمولاً از چنين اخلاقي با عنوان «اخلاق سازنده» ياد مي‌شود.

 استفاده از اينترنت اخلاق خاص خودش را به شيوه‌اي خودكار در كاربرانش به وجود مي‌آورد، كاربراني كه در هر لحظه داده يا اطلاعاتي را توليد مي‌كنند.

 از اينرو «اخلاق اينترنتي» جداي از «اخلاق سازنده» نيست. مقاله حاضر با يادآوري امكان همكاري ميان اينترنت و انسان به منظور ارتقاي روابط انساني و اصول اخلاقي نگارش يافته است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران اینترنتی, تاثیر اینترنت بر اخلاق, تاثیر سازنده اینترنت, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, مقاله فناوری اطلاعات, دانلود مقاله مهندسی it, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربر اینترنتی, تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی, مقاله تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی, دانلود مقاله تأثير اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی,


دو شنبه 16 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله ابر محاسباتی (انگلیسی به همراه ترجمه)


مقاله-ابر-محاسباتی-(انگلیسی-به-همراه-ترجمه)

مقاله ابر محاسباتی (انگلیسی به همراه ترجمه)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: 
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 5303

 

بخشی از متن:

چکیده- امروزه بستر شبکه های اجتماعی به سرعت راه برقراری ارتباط و تعامل مردم را تغییر داده اند. آنها شرایط ایجاد و مشارکت، جوامع دیجیتال و همچنین بازنمایی، مستندسازی و کشف روابط اجتماعی را فراهم می کنند. ما باور داریم که "اپ ها[1]" پیچیده تر می شوند، و استفاده از آن ها برای کاربران بمنظور به اشتراک گذاشتن سرویس های خود، منابع و اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی آسان تر شده است. برای اثبات این موضوع، ما در حال حاضر ابر محاسبات اجتماعی را ارائه می کنیم که در آن تأمین زیرساخت های ابر از طریق روابط "دوستی" رخ می دهد. در یک ابر محاسبات اجتماعی، صاحبان منابع، ظروف مجازی را بر روی کامپیوترهای  شخصی (ها) و یا دستگاه های هوشمند خود برای استفاده از سوی شبکه های اجتماعی قرار می دهند. با این حال، چون کاربران ممکن است اولویت های پیچیده تری مربوط به آنچه که می خواهند یا نمی خواهند به اشتراک گذارند داشته باشند، ما از طریق شبیه سازی بررسی می کنیم چگونه منابع را می توان به طور موثر در یک جامعه اجتماعیِ ارائه دهنده منابع، به اشتراک گذاشت. در ارزیابی تخصیص منابع اجتماعی، ما معیارهای "رفاه"، "عدالت تخصیص" و"زمان اجرای الگوریتم" را در نظر می گیریم. یافته های کلیدی این کار نشان میدهد چگونه شبکه های اجتماعی می توانند در ساخت زیرساخت های محاسباتی ابر قوی استفاده شوند و چگونه منابع می توانند در حضور اولویت های اشتراک گذاری کاربران، تخصیص داده شوند.

دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مقاله ابر محاسباتی, دانلود مقاله ابر محاسباتی, دریافت مقاله ابر محاسباتی, تخصیص منابع زیرساخت, اشتراک گذاری منابع زیرساخت, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود پروژه مهندسی کامپیوتر, دانلود تحقیق مهندسی کامپیوتر, دانلود تحقیق ابر محاسباتی, تحقیق ابر محاسباتی,


دو شنبه 12 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی

نقش-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-رشد-اقتصادی

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 58

 

بخشی از متن:

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده 

در اين مقاله با ارائة شواهد و قرائن موجود در جهان و با استناد به آمار و ارقام در سالهاي اخير سعي مي‌شود تاثيرفناوري اطلاعات و ارتباطات(TCI) در رشد اقتصادي نشان داده شود.

براي اين منظور از دو تحقيق ارزشمند که يکي توسط گيانگ و همکاران در بانک جهاني و ديگري توسط خوانگ در دانشگاه هاروارد انجام شده کمک بسياري گرفته‌مي‌شود.

 

در اين مقاله ابعاد مختلف تاثير فناوري اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادي ارائه شده و سعي مي‌شود چگونگي اين تاثيرات و روند آتي آنها ذکر گردند.

 

فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک فناوري جديد در دهة 90 وارد بازار شد و به سرعت توسعه يافت. اين فناوري به دليل عمومي بودن آن با ساير فناوريها تفاوت اساسي دارد، به اين معني که تنها در حوزة فعاليت خود تاثيرگذار نيست، بلکه در کل فعاليتهاي اقتصادي و غيراقتصادي تاثير بسزائي در تسهيل انجام امور و بالا بردن بهره‌وري و کارائي دارد.

طي دهة 90 داستانها و روايتهاي بسياري دربارة انقلاب فناوري اطلاعات و ارتباطات مطرح‌شد. ولي پرسش مهم اين است که آيا پس از سپري شدن حدود 15 سال از شکوفائي و رونق فناوري اطلاعات و ارتباطات، اين فناوري توانسته است ..........

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی, مقاله نقش فناوری اطلاعات, نقش ارتباطات در رشد اقتصادی, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, مقاله فناوری اطلاعات, دانلود مقاله مهندسی it, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد, نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد, نقش فناوری اطلاعات در رشد اقتصادی, نقش فناوری ارتباطات در رشد اقتصادی,


دو شنبه 8 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر ICDL

آموزش-مهارتهای-هفت-گانه-کامپیوتر-icdl

آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر ICDL

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 150
حجم فایل: 4102

 

 

بخشی از متن:

آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر ICDL ، یک مجموعه آموزشی برای یادگیری مهارتهای اصلی کامپیوتر از جمله ورد ، اکسل ، پاورپوینت و اینترنت بوده که در مجموعا 150 صفحه تهیه شده است.

 

 
این مجموعه مشتمل بر فایل هایی در زمینه آموزش و یادگیری نرم افزار ورد ، اکسل ، پاورپوینت ، اینترنت ، مهارتهای کامپیوتری ، پایگاه داده و .......... می باشد .

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: آموزش مهارتهای هفت گانه کامپیوتر icdl, آموزش icdl pdf, آموزش icdl درجه 2, مهارتهای هفت گانه icdl, آموزش مهارتهای icdl, آموزش مهارتهای هفت گانه icdl, آموزش word, آموزش excel, آموزش powerpoint, آموزش کامپیوتر, آموزش کامپیوتر به زبان ساده, دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر, دانلود مجموعه آموزش icdl,


دو شنبه 4 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استفاده از الگوریتم های k-means و ژنتیک برای کاهش ابعاد توسط یکپارچه سازی SVM برای تشخیص دیابت


استفاده-از-الگوریتم-های-k-means-و-ژنتیک-برای-کاهش-ابعاد-توسط-یکپارچه-سازی-svm-برای-تشخیص-دیابت

استفاده از الگوریتم های k-means و ژنتیک برای کاهش ابعاد توسط یکپارچه سازی SVM برای تشخیص دیابت

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 556

 

 

بخشی از متن:

اداره و رسیدگی حجم زیادی از داده های موجود در صنعت مراقبت های بهداتشی دشوار می باشد. از این رو، فرایند "استخراج" برای پیدا کردن الگوی لازم و رابطه بین ویژگی های موجود، ضروری می باشد. داده کاوی پزشکی، یک زمینه مهم تحقیقاتی است که در آن الگوریتم های تکاملی خوشه بندی، یک نقش حیاتی ایفا می کنند. در این کار پژوهشی، k-means برای از بین بردن داده های نویزی و الگوریتم های ژنتیک برای پیدا کردن مجموعه بهینه از ویژگی ها و ماشین بردار پشتیبان به عنوان طبقه بندی کننده مورد استفاده قرار می گیرند. نتایج تجربی نشان می دهد که مدل پیشنهادی به دقت متوسط 98.79% برای کاهش مجموعه داده بیماران دیابتی"سرخپوستان پیما" که از مخزن یو "سی ای" استخراج شده است دست می یابد. همچنین روش پیشنهادی نتایج بهتری در مقایسه با روش آماده سازی داده های مبتنی بر خوشه بندی k-means اصلاح شده با طبقه بندی ماشین بردار پشتیبان (96.71%) به دست می آورد، همانطور که در مقالات توصیف شده است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: استفاده از الگوریتم های k means, ژنتیک برای کاهش ابعاد توسط یکپارچه سازی svm, ابعاد توسط یکپارچه سازی svm, الگوریتم های k means, الگوریتم k, means, الگوریتم ژنتیک, تشخیص دیابت, داده کاوی, ماشین های بردار پشتیبان, خوشه بندی, دسته بندی, سیستم های فازی, درمان بیماری, یادگیری ماشین, درخت تصمیم, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله مهندسی کامپیوتر, تحقیق مهندسی کامپیوتر, الگوریتم های k means و ژنتیک,


دو شنبه 30 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

امنیت شبکه های کامپیوتری

امنیت-شبکه

امنیت شبکه های کامپیوتری

فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: ورد
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 88

 

 

بخشی از متن:

فهرست مطالبمقدمه ای بر امنیت شبکه انواع و منابع تهدیدهای شبکهاجرای فرامین غیر قانونی تخریب اطلاعات فایروالها باستیون هاستروتور لیست کنترل دسترسی (ACL) منطقه بیطرف (DMZ) پراکسی (Proxy) انواع فایروالها فیلتر کردن بسته سیستمهای ترکیبی (Hybrid systems) زمینه‌های اشتغال بازار کار

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته کامپیوتر, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلد مقاله رشته کامپیوتر, امنیت شبکه, تخریب اطلاعات, فایروالها, باستیون هاست, روتور, لیست کنترل دسترسی acl , منطقه بیطرف dmz , پراکسی proxy , انواع فایروالها, فیلتر کردن بسته, مقاله امنیت شبکه های کامپیوتری, دانلود مقاله امنیت شبکه های کامپیوتری, آشنایی با امنیت شبکه های کامپیوتری, بررسی امنیت شبکه های کامپیوتری,


دو شنبه 28 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله مقایسه و بررسی روش های خوشه بندی اسناد (داکیومنت)


دانلود-ترجمه-مقاله-مقایسه-و-بررسی-روش-های-خوشه-بندی-اسناد-(داکیومنت)

مقاله مقایسه و بررسی روش های خوشه بندی اسناد (داکیومنت)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 342

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله مقایسه و بررسی روش های خوشه بندی اسناد (داکیومنت) ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت است که در 17 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

A Comparison of Document Clustering Techniques

چکیده :

این مقاله به بررسی نتایج حاصل از مطالعات تجربی روش های متداول خوشه بندی اسناد (داکیومنت) می پردازد. به خصوص در این مقاله، دو روش اصلی خوشه بندی داکیومنت به نام های خوشه‌بندی سلسله مراتبی متراکم و روش k-mean را بررسی و مقایسه می کنیم. (در روش k-means از الگوریتم استانداردk و متغیر آن وbisecting K-means استفاده کرده ایم). خوشه بندی سلسله مراتبی اغلب به عنوان روش خوشه بندی با کیفیت بهتر به تصویر کشیده می شود، اما به دلیل پیچیدگی های زمانی کوادراتیک یا درجه دوم آن محدودیت هایی هم دارد. در مقابل، روش k-means و متغیرهای آن دارای پیچیدگی های زمانی بصورت خطی است اما خوشه های درجه دوم و پایین تری بوجود می آورد. برخی مواقع، روش سلسله مراتبی و k-means به منظور دست یابی به بهترین روش با هم ترکیب می شوند. با این حال، نتایج بدست آمده از تحقیق ما حاکی از این است که روش k-meansbisectingبهتر از استاندارد k-means است و بهتر و مناسب تر از روش سلسله مراتبی است که ما معیارهای ارزیابی خوشه را آزمایش کردیم. توضیحاتی برای این نتایج بدست آمده داریم که مبتنی بر تجزیه و تحلیل جزئییات الگوریتم خوشه بندی و ماهیت داده های داکیومنت ارائه شده است.

1) پیش زمینه و انگیزه و هدف تحقیق

خوشه بندی اسناد (داکیومنت) برای استفاده در حوزه های متعددی ازجمله معنای متن و بازیابی اطلاعات بررسی شده است. درابتدا، روش خوشه بندی اسناد (داکیومنت) در جهت بهبود دقت و یا فراخوان در سیستم های بازیابی اطلاعات [Rij79, Kow97] بررسی شد و روشی کارآمد برای این منظور مشخص گردید[BL85]. به تازگی خوشه بندی به منظور استفاده در مرور یک مجموعه ای از اسناد (داکیومنت) ارائه می شود [CKPT92] و یا در سازماندهی نتایج که بواسطه یک موتور جستجو برای کاربر مفید واقع می شود. [ZEMK97]. خوشه بندی اسناد (داکیومنت) همچنین برای تولید خودکار خوشه های سلسله مراتبی استفاده شده است [KS97]. (نسل خودکار رده بندی اسناد (داکیومنت) وب همانند موارد تولیدی یاهو (www. yahoo. com) اغلب به عنوان یک هدف ذکر شده است.). یک روش تاحدودی متفاوت هم به این صورت است که خوشه های طبیعی در رده بندی سند در حال حاضر موجود (یاهو) وجود دارد. [AGY99]. و پس از آن از این خوشه ها به منظور تولید یک رده بندی سند موثر برای اسناد (داکیومنت) جدید استفاده می شود. خوشه بندی سلسله مراتبی متراکم و روش k-means دو روش خوشه است که معمولا برای خوشه بندی سند استفاده می شود. خوشه بندی سلسله مراتبی گرچه کندتر است اما اغلب از روش k-means بهتر و کاربردی تر است. مطالعه شناخته شده گسترده ای در این زمینه وجود دارد که در [DJ88] بتفصیل بیان شده است، این مباحث نشانگر این است که خوشه بندی سلسله مراتبی نسبت به k-means ارجح تر است، گرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که این نتایج از طریق داده های غیر داکیومنت بدست آمده است. در حوزه داکیومنت، پراکندگی / جمع آوری [CKPT92]، سیستم بازبینی داکیومنت مبتنی بر خوشه بندی با استفاده از یک روش ترکیبی که شامل هر دو روش خوشه بندی ذکر شده است انجام می گیرد. K-means روشی است که بعلت کارآمدی آن مورد استفاده قرار می گیرد و روش خوشه بندی سلسله مراتبی متراکم به دلیل کیفیت آن مورد توجه است. تحقیقات اخیر در ایجاد سلسله مراتب اسناد (داکیومنت) [LA99] استفاده از برخی از تکنیک های خوشه بندی [CKPT92] را ملزم ساخته و نتیجه این تحقیقات نشان می دهد که خوشه بندی سلسله مراتبی از روش K-means بهتر است. اگرچه این نتایج تنها در مورد یک مجموعه داده واحد کاربرد دارد و یکی ازنتایج عمده ای تحقیق ما محسوب نمی شود.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: روش های خوشه بندی اسناد, مقایسه روش های خوشه بندی اسناد, خوشه بندی اسناد, بررسی روش های خوشه بندی اسناد, دانلود مقاله فناوری اطلاعات, مقاله رشته فناوری اطلاعات, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, مقاله مدیریت محتوا, مقاله مقایسه و بررسی روش های خوشه بندی اسناد, مقاله مقایسه روش های خوشه بندی اسناد, مقاله بررسی روش های خوشه بندی اسناد, دانلود مقاله بررسی روش های خوشه بندی اسناد, روش های خوشه بندی اسناد,


دو شنبه 26 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

کتاب آموزش تنظیمات قالب صحیفه نسخه 5.5.1

 

کتاب-آموزش-تنظیمات-قالب-صحیفه-نسخه-5-5-1

کتاب آموزش تنظیمات قالب صحیفه نسخه 5.5.1

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 1879

 

 

بخشی از متن:

 تعداد صفحات:28فرمت:پی دی افقالب وردپرسی(sahifa) مشهور به قالب صحیفه یکی از زیباترین و کاربردی ترین قالب های وردپرسی هست که طرفداران زیادی دارد.امکانات فراوان این پوسته کاربر را قادر می سازد تا مطابق با سلیقه شخصی خود هرگونه سایت اعم از:شخصی،تجاری،دانلودی، فروشگاهی و یا آموزشی را پیاده سازی و در دنیای مجازی به فعالیت و یا کسب درآمد بپردازد.اما مسئله کوچکی که وجود دارد اینست که اغلب کاربران با تنظیمات این پوسته آشنایی کافی ندارند و فیلمهای آموزشی ساخته شده در این مورد نیز اغلب گران بوده و با قیمت زیاد بفروش میرسند.ما در این فایل آموزشی قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با تنظیمات اولیه و پیشرفته آخرین نسخه(5.5.1) صحیفه آشنا کنیم تا شما مطابق میل و سلیقه شخصی خودتان وبسایتتان را پیاده سازی نمایید. شما می توانید از داخل این فایل آموزشی ابتدا نسخه 5.5.1 قالب صحیفه را از لینک معتبر داده شده دانلود نمایید.و یا از وب سایت های دیگر دانلود نمایید.وسپس مطابق توضیحات داده شده تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.برخی مواردی که در این کتاب آموزش داده می شود عبارتند از:تنظیمات قالب بندیتنظیمات سربرگتنظیمات تبلیغات و شبکه های اجتماعیتنظیمات سایدبار و فوترمعرفی و روش کار با ابزارک ها و .....

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: کتاب آموزش تنظیمات قالب صحیفه نسخه 5 5 1, کتاب آموزش تنظیمات قالب صحیفه, دانلود کتاب آموزش تنظیمات قالب صحیفه, آموزش تنظیمات قالب صحیفه, آموزش نحوه تنظیمات قالب صحیفه, دانلودآموزش تنظیمات صحیفه, دانلود آموزش تنظیمات قالب صحیفه, کتاب آموزش تنظیمات قالب صحیفه, دانلود پی دی اف آموزش تنظیمات قالب صحیفه, آموزش تنظیمات پوسته صحیفه, آموزش تنظیمات صحیفه نسخه 5, 5, 1, فایل پی دی اف تنظیمات پوسته صحیفه, پی دی اف تنظیمات صحیفه,


دو شنبه 24 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار open-source

دانلود-ترجمه-مقاله-مدیریت-اطلاعات-مالی-برای-دانشگاه-ها-با-استفاده-از-نرم-افزار-open-source

مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار open-source

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 598

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار open-source ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت است که در 29 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

در این مقاله یک مدل برای تجزیه و تحلیل نتایج مختلف تولید شده توسط برنامه کاربردی TTFنظریه متانسب با فناوری برای مدیریت اطلاعات مالی و اقتصادی بیان میشود.این مدل توسط گودهو 1995گسترش یافته است که دارای دو روش: (1)نقش کلیدی در طراحی فناوری و ایفای نقش و انجام وظیفه توسط مدیر است. هر دوی این جنبه ها بسته به ارزیابی های ساخته شده از یک سری از ویژگیها یا ابعاد ذاتی به مدل میتواند اصلاح شود(2). انتشار ازاد از کد منبع برنامه نه تنها اجازه میدهد که دانش انتقال پیدا کند بلکه جوامع مجازی را ایجاد میکند که از طریق کار مشترک و تبادل تجارب میتواند به یک تناسب بهتری ا ز یک تکنولوژی و وظیفه ای که در دست است برسید.این مدل در بخشهای مختلفی از دانشگاه کراندا (اسپانیا)معرفی شده و در هر دو سطح فردی و گروهی نتایج به دست امده و رد ارزیابی قرار گرفته است.این ارزیابی با استفاده از دیدگاه های مدیران انجام شده است.      

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت اطلاعات مالی, تئوری متناسب با فناوری, مقاله در موردمدیریت اطلاعات, مقاله مدیریت اطلاعات, نرم افزارهایopen, source, دانلود مقاله فناوری اطلاعات, مقاله رشته فناوری اطلاعات, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها, دانلود مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها, مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه, مقاله مدیریت اطلاعات مالی,


دو شنبه 24 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها

دانلود-ترجمه-مقاله-تحلیل-تاثیر-تکنیک-های-استخراج-داده-بر-پایگاه-داده-ها

مقاله تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 774

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در مدیریت پایگاه داده است که در 17 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 
 

چکیده مقاله:

در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله فناوری اطلاعات, مقاله رشته فناوری اطلاعات, مقاله رشته مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, مقاله رشته نرم افزار, مقاله مهندسی نرم افزار, دانلود مقاله نرم افزار, تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها, تکنیک های استخراج داده, تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها, مقاله تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها, تحقیق تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها, تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده, تحقیق تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده, دانلود مقاله تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده,